zaterdag 20 juli 2019

Onderweg naar Worthing


20/7/2019


Om 09.00 werd ik wakker voor de laatste keer voorlopig in mijn eigen lekkere bed. Na een heerlijk ontbijt van warme gebakken broodjes en verse jus d´ orange , heb ik mijn laatste koffer dicht gedaan.
Precies om 10.30 zijn we met de auto naar Schiphol gereden, met een paar keer omrijden zijn we er uit eindelijk gekomen. Snel door de regen rennen met 1 vol geladen zware koffer en nog 1 mini zwarte koffer. De rij voor waar ik mijn koffers moesten achter laten was nog al lang, maar al snel was ik aan de beurt. Blijkbaar was mijn naam niet goed wat er op mijn ticket stond. ( Roepnaam op ticket, Doopnaam op ID kaart ). Uiteindelijk natuurlijk goed gekomen.
Snel mijn ouders en mijn vriend moeten dag zeggen, want ja die konden niet verder met mij mee.
Bij de douane kon ik gelijk doorlopen( Die vrouw dacht dat ik Engels sprak, dus zij begon allemaal Engelse dingen tegen mij te praten ). Vervolgens moest ik nog door de paspoort controle, Ze hadden mij de verkeerde kant op gestuurd. Waar ik stond moest je zelf je paspoort onder een apparaat leggen en zou er een camera jouw ga scannen, ik stond in dat poortje maar ik heb alleen een ID pas. Natuurlijk stonden er al 5 mensen achter mij, en ik moest daar weg. Toen ik uiteindelijk door de paspoort controle kwam, dacht ik dat ik bij de VIP afdeling was beland. Alles was zo netjes, bij de toilet ging alles automatisch, super schoon. Alleen wel jammer dat bij mij het toiletpapier natuurlijk op was.
Lekkere loungebanken, schone tafels, goede banken, goed uitzicht en wat wil je nog meer? Ja ik weet het!! Dat je niet nog een pokken eind moet lopen naar je Gate. Er staat op het bord 15 minuten lopen voordat je er bent, ben je op de helft van de Nijmegense vierdaagse.

De vliegreis was letterlijk zo gevlogen, lekker mijn ogen dicht gedaan en in eens zijden ze dat we al weer gingen landen. Alles goed gegaan qua paspoort controle en koffer ophalen. Zelfs een kaartje zelfstandig kopen in het Engels ging goed. Waar het fout ging, nam de verkeerde trein. Kwam uit bij Brighton, daar de goede trein gevraagd en bij Worthing er uit gegaan. Heel blij trouwens dat er een man zag, dat ik het niet meer zag zitten met die koffers tillen in de trein, dus die vroeg of die mij kon helpen!!

Super lief opgevangen door Cecillia. House tour gekregen. Lekker avond gegeten typisch Engels en nog lekker gerust.

Sorry voor de spelfouten in mijn Blog.
Tot Morgen!!



2 opmerkingen:

  1. Nice blog but enclose the next time some more pictures in it. That reads easier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I had no pictures. Next time i will post pictures.

    BeantwoordenVerwijderen