21/7/2019
Vanmorgen was ik vroeg op 07.00 uur. Het hondje was al uit zijn bench en het baasje aan het wakker maken boven, Cecillia en haar dochter waren ook al beneden ( rond 08.00 ). Lekker ontbijt gegeten, geroosterd brood, fruit en natuurlijk een kop Engelse thee met melk. Na het eten kwam de spaanse student ook naar beneden, even gekletst met haar. Zij gaat lopend naar school, dus ik heb ook nog de optie lopend met haar naar school toe te gaan.
Na het ontbijt ben ik met Cecilla, de dochter en haar man het hondje wezen uit laten bij de zee. Het weer was lekker niet koud. Daarna ging ik met Cecilla fietsen naar mijn school toe, waar ik morgen naar toe ga! Het is ongeveer 10 minuten fietsen.
We hebben in de middag met elkaar geluncht. Je kon zelf sandwiches maken, ze had ook nog gezouten chips op tafel gezet en brownies. Helaas zaten er in de brownies noten, dus moest ik het over slaan.
Om 14.00 uur ging ik zelf nog lopen naar het centrum toe van Worthing. Momenteel is er kermis op de boulevard omdat het vakantie is. Er is nu ook een reuzenrad op de pier.
Ik was opzoek naar een supermarkt, was moeilijk te vinden. Uiteindelijk ging ik maar met google maps zoeken naar een supermarkt. Heb een supermarkt gevonden, maar ze hebben er niet veel.
Thuis nog gevraagd aan Cecilla waar ik een grote supermarkt kan vinden, ze had het mij uitgelegd het is handig om er met de fiets heen te gaan. Dus goed om te weten voor de volgende keer.
Ik ga straks lekker Lasagne eten, relaxen en dan lekker slapen!!



Your second blog with Nice pictures.Enjoy!
BeantwoordenVerwijderenGood luck with your first schoolday monday!
Greetings, Hans.